Dance cd's: Tiesto - Kaleidoscope

Aangeboden: Tiesto - Kaleidoscope Prijs: € 5,00

CD Tiesto - Kaleidoscope 2009


1. Kaleidoscope (Feat. Jónsi)
2. Escape Me (Feat. CC Sheffield)
3. You Are My Diamond (Feat. Kianna)
4. I Will Be Here (Feat. Sneaky Sound System)
5. I Am Strong (Feat. Priscilla Ahn)
6. Here On Earth (Feat. Cary Brothers)
7. Always Near
8. It's Not The Things You Say (Feat. Kele Okereke)
9. Fresh Fruit
10. Century (Feat. Calvin Harris)
11. Feel It In My Bones (Feat. Tegan & Sara)
12. Who Wants To Be Alone (Feat. Nelly Furtado)
13. LA Ride
14. Bend It Like You Don't Care
15. Knock You Out (Feat. Emily Haines)
16. Louder Than Boom
17. Surrounded By Light



Bekijk ook eens mijn andere advertenties.




  • Alles wat ik op marktplaats aanbied is schoon en zonder beschadigingen mocht dit anders zijn staat dit duidelijk in de advertenties gemeld.

  • Als ik binnen 24uur geen reactie heb ontvangen op mijn e-mail voel ik me vrij verder te gaan met de verkoop.

  • De advertenties word gereserveerd zodra de gegevens zijn uitgewisseld.

  • Bij verzending word alles met zorg verpakt en verzonden. Verzending is op risico van de koper.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Dance cd's