Dance cd's: ID&T IDT Thunderdome Catalogus Boekje

Aangeboden: ID&T IDT Thunderdome Catalogus Boekje Prijs: € 5,00

U kijkt naar een veiling voor een ID&T catalogus boekje. Er staan shirts, videos, vinyl en cds in + bestel info.

Vraagprijs €5,00


Staat:
(slecht, matig, goed, heel goed, uitstekend, mint)
Near mint.

Mijn oordeel staat bekend als erg hard; zie de foto's en oordeel zelf voor een beeld van de staat.

Betaling:
Paypal (4% extra op het totaal), contant per post, overschrijving en persoonlijke afhandeling.
Ontvangen betalingen worden altijd bevestigt.

Verzending:
Nederland > €1,60
Europa > €2,76 Priority of €2,25 Standard
Buiten Europa > €5,15 Priority of €3,30 Standard

Deze kosten zijn volledig accuraat. Ik maak g een winst op de verzendkosten.
Verzekerde verzending is mogelijk en kost €5,75.
De gecombineerde verzendkosten worden b ekend gemaakt na het aflopen van al de relevante ve ilingen of op verzoek.
Verzending wordt te allen tijde bevestigd en vindt plaats binnen twee dagen na het ontvangen van de betaling.
Ik ben niet verantwoordelijk voor het verlies van poststukken.

Voorwerpen worden goed verpakt in een bubbeltjes envelop of een doosje in verband met de grootte en/of waarde en/of aantal en/of voorkeur van de koper.

Afsluiting:
Als U vragen hebt over de betaling, verzendkosten, staat van het voorwerp, etc. kunt U mij emailen.
Kijkt U ook naar mijn andere veilingen.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Dance cd's