Dance cd's: Thunderdome collectie TE KOOP!!!

Aangeboden: Thunderdome collectie TE KOOP!!! Prijs: Bieden

Hierbij bied ik mijn Thunderdome collectie te koop!
Alle cd's zijn gedraaid voordat ik ze op marktplaats heb gezet en zijn 100% in orde.
Bij alle nederlandse versies van Thunderdome zitten ook de boekjes en dergelijke erbij. De German edities niet.

Thunderdome I german edition.
Thunderdome II t/m VII nederlandse editie
Thunderdome IX german edition
Thunderdome X t/m XI nederlandse editie
Thunderdome XI heb ik DUBBEL, 1x de nederlandse, 1x de german editie.
Thunderdome XIII german edition
Thunderdome XV heb ik DUBBEL, 1x de nederlandse, 1x de german editie.
Thunderdome XVI t/m XVII german edition
Thunderdome XVIII is een nederlandse reprint, dus met gouden randje.
Thunderdome XX is german, met holografische cover!!
Thunderdome XXI t/m XXII nederlandse editie

The best of Thunderdome, 3 cd's. Nederlandse.
The best of '97, 3 cd's. Nederlandse
Thunderdome The Megamixes 1-5, german editie
Thunderdome- Hardcore Rules the World german editie.

Het gaat hier dus in totaal om 25 volumes van Thunderdome.
Op onzinbiedingen word niet gereageerd.

Wil je een serieus bod uitbrengen? Doe dat dan via marktplaats EN mail mij je bod naar mikhael0@hotmail.com.
Succes en bedankt!!
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Dance cd's